29.03.2024г. Час карысных парад "Сям'я без гвалту - шчаслівая сям' я"

 29  сакавіка ў філіяле "Малабераставіцкая інтэграваная сельская бібліятэка" завяршыўся Тыдзень дзіцячай кнігі чарговым мерапрыемствам. Час карысных парад "Сям'я без гвалту - шчаслівая сям' я" паклікаў выхаванцаў школьнага лагера "Сонейка", каб даведацца, як дзеці разумеюць словы" гвалт"," жосткасць", "канфлікт"," сварка" і г. д.  і як правільна змагацца са шкоднымі звычкамі. І галоўнае - навучыцца дараваць... Пагулялі ў гульню" Прывітанне сяброў", паспрабавалі пры дапамозе жэстаў паказаць розныя пачуцці... Паслухалі расказ Я. Пермяка" Самае страшнае" і абмеркавалі яго. Пазнаёміліся з правіламі сяброўства і хорам прачыталі залатое правіла прымірэння... Для сябе зрабілі вынік: шчаслівая сям'я - гэта тая, дзе пануе мір і лад, узаемаразуменне, любоў і павага!